Sitta i telefonkö.

Idag har jag suttit i telefonkö 2 timmar.
Detta påfund att bli kopplad hit o dit för att bli hjälpt det är väl ok,
OM det nu inte var en MASSA kö-tid imellan. Man har ju redan kommit fram liksom.
Man sliter sitt hår o blir FRUSTRERAD.
Skulle man nu ge upp efter 20 min, ja, vad häder då? Man blir likt förbenat tvungen
att ringa igen o då blir man ändå tvungen att betala för den tid man inte fått hjälp.
Det är lite som ett heltidsarbete utan betalning.
Jag tycket synd om dem som jobbar på dessa instanser. Hoppas de får grymt betalt. 
Ja, de har ju valt jobbet själva men det hör inte till saken. .
Jag vet också att man inte kan hjälpa med saker som tillhör andra avdelningar
MEN det borde vara enklare att komma rätt på en gång då. Knapptryckningar  1, 2, 3 osv
men vad gör man om nu mitt problem inte passar in på 1, 2 eller 3 an....?
Ta en som funkar nästan men då blir man automatiskt vidare kopplad. Vilket blir minst 20 min till i kö.

Man vill ju inte vara arg på de som ska hjälpa en heller. Det är  ju inte deras fel.
Så man sväljer det mesta av sin ilska. Vilket gör att man bara vill gråta, skrika, osv.

Därför måste jag få klaga lite o tackar för att ni lyssnar. Håll för öronen nu....*skriker högt.
Nu är jag klar. Oh, nu känns det mycket bättre

Klart slut för denna gång. /U

Kommentarer
Postat av: Leona goes greek

haha, hata telefonköer! en gång när min telefon inte fungerade (jag hade bredbandsbolaget) så fick jag ringa till deras support genom datorn.. väntade i typ 40 minuter och när jag kommer fram bestämmer sig killen för att "jag ska bara starta om ditt internet" eller liknande,
fast jag sa att jag ringde genom internet, så DÅ FICK JAG BÖRJA OM IGEN. :-)

2007-08-22 @ 13:12:41
URL: http://mittepirus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0