Födsel...

image43

Mitt akvarie har blivit mindre.....


Nu har jag 12 st mini mini fiskar.
Det upptäckte jag idag när jag bytte vatten. Helt otroligt 12 st.
Wow, det är stort för mig. O kul att de trivs. Jag var lite orolig att
det var dax att köpa nya. Men nu väntar jag tills de blir lite större eller dör.
MEN det hoppas jag inte att det dör alltså.

Jag har 2 slamkrypare men vet ej namnet på dem.
En är ca 7 cmlång  o brun med prickar, den 2a är 3cm lång o gröna prickar.
De är det häftigaste tycker jag. Jättestor mun.  De är coola.

Sen e det ju guppie o nenotätra svarta. Det verkar som neonen inte ynglar av sig
men det kan ju var  av samma kön allihop jag vet inte skillnaden på dem.

Neonfärgade guppien dog tyvärr. *snyft
Den var så söt men ryggen var sne så det var nog bäst så.

Mina gula guppie har alla dött.

Svårt att äta fisk nu..... löjligt eller hur?!

God natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0