Nytt tillskott i det lilla blå.

Ny firre i lilla akvariet.
Jag blev tvungen att köpa en ny mal. En av de små malarna låg på
rygg igår. *snyft.
Köpte en ny som var 3cm lång.  T var rolig när han tittade i min påse.
Han sa men du har ju inte köpt någon fisk. Påsen är ju tom.
(Oftast köper jag 5st fiskar i stöten och då syns de bättre.) Men de hade
inte någon specialpris denna gång så det blev bara 1.

Har 5 arter  där nu.
Yngel av 7 st Guppy och 3 stsvärdbärare.
Vinkeltetror, Röd Arber (Är osäker på namnet men röda är de iallafall.)
och 2 malar.


Stora akvariet.
Jag har fått en 15st yngel av svärdbärare. Så de kommer bli 6 cm stora
när de är fullfuxna. Det ska bli kul att se de växa upp.


Köpte även en ny  vattenkanna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0