Dagens lucka i "min" Adventskalender.....2/12-08


Dagens datum: 2/12-08
U: ) ADVENTSKALENDER lucka.....


Lucka nr 2.

Igår Hittade en jättefin byrå med mönster på. Bara 3500kr...*pust*
(Hur ska man kunna spara några pengar när det hela tiden kommer
saker som bara säger "KÖP MIG".) Såg ni Al Bundy i veckan? Då
skulle Peggy köpa mat men icke. Hon köpte en guldstaty istället. *asg

ps.Tog ej bild på byrån jag ville ha och det ångrar jag idag.

Jag skulle in till min frisör. Var lite tidig och hann gå i andra affärer innan.
Köpte lite saker till julkappstillverkning....(hemligt) men kön i den affären
tog längre tid än jag planerat. Så det blev till att rusa när jag väl betalat.
Då i alla hast, råkade jag ta fel gata till frisören.
MEN VILKEN lyckoträff.....
Jag hittade den mest mysiga och roliga affär att shoppa loss i eller
önska sig saker i.... :)
Prylar, Figurer, JulTomtar högt och lågt och byråer i olika färger och former.
Hit ska jag gå fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0