Hemma sjuk :(

Varning för äckelpeckel.....

T blev magsjuk i söndags. Jag kämpade imot tills igår.
Matförgiftning. Jag hatar att spy. Man vet när det är på g.
Man känner hur man blir torr i halsen och det blir som frossa
ömsom kall ömsom varm. Sen är det bara att ta en sväng till
toa och det är inte kul att sitta där o känna kaskaderna krampa
ur kroppen. Ohh vad jag mår dåligt.
Sen är man helt urvriden som människa. Bara att lägga sig och
vänta till nästa gång. Det är ju inte slut förrän gallan kommer
Oh det är det värsta.

När man är sjuk så är det enda man önskar ´sig är att vara frisk.
Prylar o rikedom är då inget att ha. Bara man mår bra. Det är det enda
som är viktigt.

Tur det verkar vara en kortbug.. Mackan fick stanna kvar. 
Nu ska jag lägga mig o vila en stund. Hoppas att jag är kry imorgon.


Kommentarer
Postat av: Magda

Åh vad jobbigt. Krya på dig U! O det är så sant det du skriver, hälsan är det enda som egentligen betyder någonting. Man inser det så mycket när man är sjuk. Hoppas du och T mår bättre SNART! Kram

2008-12-10 @ 20:38:12
Postat av: G

Jasssså, du e hemma o pratar i den stora vita luren....

Krya på dig!

G

2008-12-10 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0