Guldklimpen lever

Alla goda ting är 3.
Tro, hopp o kärlek. Det är sannerligen vad jag känner för min "guldklimp"
Du finns där för mig stöttar o hjälper. Ingen trist vardag som kan komma o förstöra för oss.
Jul o nyår.... Du gillar ju inte jul så jag tänkte att vi firar januari istället... Den är ju så trist ändå.
Förberedelsena före jul är så stressig att man inte hinner med den så nu lagom till januari har man hunnit ikapp sig.  Vad säger du o det?
Tack för alla härliga promenader, Ljusmys o kvällsmackor.
Fast du inte är här hos mig nu finns du i mitt hjärta o där har du en stor plats.
Älskar din goa röst.....  talk to me like lovers do. I love you.

Vill finnas i ditt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0