Kärleksromaner i all sin glans men denna var ingen..

Pust säger jag bara detta är hemskt. Man har så höga förväntningar på alla sem dagar .
men så blir det ändå heltrist. Regn o rusk. Ska det aldrig bli sol?
Jag försöker göra så att dagarna inte blir likadana varje dag.

Idag har jag Läst ut min tjocka bok. Alltid Amber. Den var en spännande blandning av det mesta. Kungligheter, mord, vackra kläder, Ett hemstkt livsöde, Lust, otrohet, kärlek, Ja, allt. Men slutet var en besvikelse. Det var inte alls det slut man föväntat sig. Hmm ska man berätta slutet eller ej....







Hon blev grundlurad och flyttade från allt bara för att vara hos den man hon älskat i 10år.
Han som haft henne som älskarinna och Som gett henne 2 barn. Men Han gifte sig med en annan.
Ok, han sa redan från början att han aldrig skulle gifta sig med henne. pga att hon var av fel rank.
Det är inte rättvist. Jag blir så ledsen. Kärlek borde övervinna allt!!!
Men vad gör man när visan säger: Jag gillar en kille som gillar en tjej som gillar en kille som gillar mig.



ps.Jag är mycket kär i min "guldklimp" inget snack om den saken.
Krya på dig sweethart. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0