Finns inte mer



60 liters...
Upptäckte till min fasa att hon var stendö. Men hennes lille finns kvar.
Snyft det är inte kul när de dör. Ok, det är bara en fisk men ändå.
Den lilla/lille vet ej vad det är för sort ännu för den är så skygg och håller sig undan.
Den är ca 1 cm stor nu. Tror att det är en kille men jag vet ej.
Men jag hade fått 30st andra ynglar vet ej art ännu men jag tror på guppy.
Det är ju så de ynglar av sig att man sldrig behöver köpa nya.

30 liter...
I det lilla har jag fått 10 småttingar.
Mina malar har nog fattat tycke för varann för de "kramas" annars brukar de hugga
varann. Vem vet det kanske blir småttingar där med så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0