Sommar skon som man bara måste ha...ha...ha


Högklackad simfot....

3 nice one

 Här har vi ihopfällbara skor.
Från hög till lågsko...genialiskt :)


Om man blir hungrig är det bara att mumsa på dem.... dessa i chokladsmak...
I like :)

 Att få ta av sig på stranden hör sommaren till.

 En bilsko.

Jag funderar på att samla på udda skor istället .
Här  har jag blandat lite udda och lite tankar om skor....
Dessa är ju helt underbara men inte att ha på sig kanske.

På jobbet och sen en sväng After Work.... Japp så måste det ju vara.

Om det skulle regna hela sommaren kan man ha dessa.
så slipper man bli blöt om fötterna. Dvs om man inte gillar att ha på gummistöveln nedan.


 Sura dagar efter en regnig sommar i husvagn?!

ÖL?SKO?Varför väljadessa?



DESSA VILL JAG HA!
De är så görsnygga att man får tårar i ögonen. *lyckotårar


Här har vi stora dyrgripen.... Askungensago  glassko men värda massor.
Vågar ej tänka på att ha dessa på mig ute.
 
Diamanter är flickans bästa vän *blink

Tack för idag....

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hejsan, vet du möjligen vart man kan få tag i de blå bilskorna? tack på förhand ^^

2011-08-13 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0