Jag e inte mycket för väskor men SKOR är en passion.

Skor som jag vill ha dem...
Bekväma o snygga ska de vara man ska inte behöva få skoskav, blåsor under fötterna, balansgång på förföriska klackar.
Jag skulle vilja ha en hel affär med just sådana skor som bara passar mig. Gjorda efter mina fötter. Vilken dröm det hade varit. :)

Här e ett exempel på snygga skor men som jag varken testat att gå i eller äger.
Önska går ju...

image51Wow alltså om de går att gå i och känns sköna på foten skulle jag vilja ha 2 par :)



image52   image53 

image54gillar lite detaljer silver e inte dumt alls....

image55En liten paljetterad sida kanske???
Här finns de att köpa:
www.zappos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0