oro?

Vad är det som gör att man känner oro?
Det e liksom att man känner att något e på gång men man vet inte vad.
Det är en känsla att något läskigt ska ske. Om det är en bra sak som händer
eller en dålig sak. DET är det som oroar mig. *nervös

Att vara flygrädd tex man vet oftast att inget kommer att hända men det kan hända något.
Om något skulle gå fel. Men hamnar på fel gate, missar planet, inställt plan osv
Eller Tänk om planet störtar HEMSKA tanke. Den får man ju bara inte tänka när man sitter
på planet.
Det pirrar lite så där i magen som en liten påminnelse att något annorlunda är på gång att ske.
Jag ska iväg om 2 v och det är redan lit pirr här i magen. Usch, det är det värsta att det inte bara
är dagen innan utan flera veckor innan. F-n varför då?
Jag får såna hemska rysningar över hela kroppen o kan inte sitta still. *Rastlös*
Hualigen aldrig mer tänker man men gör ändå om det för att det är så kul när man väl har komit hem igen.
Tur minnet är kort.*asg

Sen kan det vara oro inför ett nytt jobb. Hur det ska gå. Hur ska man klara det? Hur ska man göra för
att få den där självkänslan man hade innan på det gamla jobbet? Som vi alla vet är ju Alla nybörjare
 i början men att vara det själv är inte kul.Jag gillar inte den känslan iallfall. Jag tycker om att ha kontroll, vill var säker på att man fixar det. Men det är klart det är lite som 2 känslor både bra och dåligt. Man får lära sig massor med nya saker och man kan inte lära sig urtan misstag. Man lär sig av sina misstag.
Jobbigt är det ändå. Man vet vad man har men inte vad man får.

Något att tänka på....Till nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0