Vad skulle jag göra utan radio?

Tänk om musik o radio inte fanns. Hu, hemska tanke.
Det är så underhållande och kul att lyssna. Fördelen är att man ändå kan göra
andra saker samtidigt. Annat är det med Tv där blir man liksom förtrollad att se lite som hypnos.
Men radio det är härligt.
Just nu är det sommarprata i P4 som jag längtar till. Då ska jag sätta mig i bilen
och åka runt  landet och lyssna. :)
Förra året hade jag en massa bra som vi lyssnade på när vi målade om hemma.
Även en tur till öland blev det och det var så mysigt att sitta tillsammans i bilen och lyssna.



Men webb radio är ju en lysande uppfinning där kan man lyssna när JAG vill.
Så var det inte när jag var liten. Nä, då var man tvungen att lyssna på Trax när det
verkligen spelades. Gick inte att missa.

till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för tipset! Blev dock tillslut så att jag för hand satt och plockade bort ett efter ett. Tror jag har 25 stycken som fick vara kvar :) Hoppas du får en trevlig dag!

2008-05-29 @ 15:26:36
URL: http://emlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0