Blogg sm

SM i blogg.

Den stora frågan är KAN man verkligen tävla i blogg?

Vad vet man om det?
Hörde igår på radion att man skulle ha minst 3 inlägg per dag
och 5 bilder. Men kan det verkligen var det enda som krävs.
Nä, jag tror inte det heller.

För att vinna bloggningen? Vad ska man skriva om för att
ens verka intressant? Det är  ju så inviduellt  VAD som är bra.
Det är upp till läsaren och bloggaren.


Varför bloggar jag?
Det började med att jag gillade att läsa min bors blogg. Det var han
som började. Inledde oss i bloggandet.
Tyvärr dog min pappa  i samma veva och då blev det helt naturligt att 
 jag blogga för att få ut all min sorg, som jag inte visste var jag skulle
göra av den. Lite som terapi.

Men nu vet att det är kul att blogga.
 
Mina vänner verkar gillar att läsa (verkar det som iallafall)
De hinna att uppdatera sig på mig/oss/allt osv, när tid finnes.
Tack för att ni läser :)

Vad ÄR en bra blogg?
Vad som är intressant?? Vad ska man avslöja?
Men ingen har klagat hitintills så något bra gör jag säkert.

Vad tycker du? Är det något som saknas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0