Disco minnen....

MINNE 1:
När jag hörde denna låten  första gången.....på discot.
Då  var jag på Herrgården Ransberg  i Värmland på skolläger.
Jag gick i 4an eller om det var 6an. minns inte exakt.
Första gången man åkte iväg  1 hel vecka utan föräldrar.
Jättespännande för herrgården hade spöken.
Vi var tvugna att gå med på spökhistorieläsning. Läskigt. Fullmåne osv...

Blyg för killar var man som tusan. Men vi dansade ändå.
(Killarna var lika blyga de med.)

Modern Talking.
http://www.jango.com/stations/53164997/tunein?proxy_id=36693903&song_id=27788
låten: Cheri Cheri Lady





Minne 2.
När jag höde denna låten...
Åkte båt. Det  var på Danmarksbåten och dansade hela natten....
Minns inte året alls men jag hade kul. Inte så blyg längre *ler

Robert Miles

Låten:Children (dream version)

http://www.jango.com/stations/53667759/tunein?proxy_id=36693903&song_id=21388

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0