Garderobsbestyr.

Utrensning av alla kläder.
Jag håller på att rensa min garderob och fixat ny förvaring
för de kläder som ska vara kvar.
Baraför att det finns plats i byrån för fler kläder behöver ju
inte betyda att det MÅSTE var knök fullt heller.
Nä, bättre att ha lite luftigt.

Man har så många tankar på hur det ska se ut men jag
måste alltid testa alla olika  sätt innan jag besämmer mig.
Passar byrån verkligen här?
Ska jag ha tröjor i denna korgen eller på hyllan?
Färganpassa kläderna i garderoben?
Så många frågor som ska svaras på innnan allt är klart.

Du har en hel garderob men har INGET att ha på sig, känns det igen?
Ja, man kanske ska ha klädbytes dag eller så???
Gammalt för mig blir nytt för dig?
Högen med kläder växer men det är egentligen inget fel på dem
förutom att man kanske tycker att det är roligare med nytt.

Kommentarer
Postat av: Vikkan

JAG byter gärna lite kläder!!!! Behöver något snyggt till den kommande julfesten!

2008-11-04 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0