På massage igår.+ Önskar dessa Örhängen

Gott o ont.

Det är en lyx som jag inte kan vara utan. Då äter jag hellre
nudlar om jag måste välja.

Så härligt att bli ompysslad. Trots att man blir mörbultad.
Ja, det är knådning av huden och muskler.
J hon tar i av kung o fosterland. Men det funkar.
Bara det att man inte får säga till att här gör det ont
för hos tandläkaren då brukar de sluta när det gör ont men icke här.
Här knådar man ÄNNU mer så att det onda går över SEN
.

Men idag känns det som blåmärken på ryggen.

Igår såg jag att hon sålde örhängen.....
Miss Dee

(Ringar med hjärtan som hänger ner. )
Svårt att se på bilden här. Men de var jättefina.
239:-


http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=419052&qProductColorId=26&qNavigation=brands&qNavigationBrand=419&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=419&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=8&qFilterType=1&language_id=1&gender=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0