Rimfrost ute =)

Idag kom rimfrost och halka.
Åkte "skridskor" till bilen idag. dvs.Kanade med mina fina höststövlar.
de som inte har någon som helst mönster under sulorna.
Blank is på vattenpölarna och underkylt regn. *tjoho*
Jättelångtid att köra till jobbet :tänkte jag. Hur ska jag hinna?
(Jag hann med råge ändå för det var inte halt alls på vägen.)

Rutorna skrapades i all hast och när jag väl kom in i bilen
ja, då var det imma med inslag av iskristaller MEN på insidan.
*#%&*,  JAG HATAR DET!!!!*


SENARE.

Nu är det mycket bättre....
Solen skiner och det är så härligt ljust. Tänk vad lite vit frost
på backen kan skapa. Himlen är blå och inte ett moln så
långt ögat kan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0