katten att det inte finns plats att sova...

När man är två blir det så svårt att få plats...

Jag var barnvakt i helgen. Det är så kul att de fortfarande
får plats brevid varann utan att kivas.
De lekte jaga runt soffan. De kröp runt och jag körde lite
tittut-leken. Vilket resulterade i att de kiknade av skratt.

De åt tjockpankaka och clementin i bitar.
Jag fick mata lite men de är så duktiga på att äta själva.
Sen att det är lite "bombnerslag" runt bordet, på golvet och
väggar det är bara att överse. Bara att torka.

Bus i soffan är också en favolek.

Välling framför tv. Sen borsta tänderna och städa lite och i säng.
Somna bums.

Ja, barnvakt är jag gärna igen. :)


Sen en lite bild på katten som inte får plats.....eller?


Kommentarer
Postat av: Magda

Låter ju helt underbart att vara barnvakt:)

Haha, stackars katt. Ha det gott U!!:)

2008-11-11 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0