Ny bil i affären

Man har ju näsa för bilar.
Idag åkte jag till affären och vips så fanns den där....
Ska jag köpa den? Tvekade en stund för den var inte billig.
Äsch, tänkte jag. Den kanske inte den billigaste men ändå
den måste jag ha! Det var ju inte meningen att jag skulle köpa
något. Bara titta.

Jag hade tur för den fanns i min älsklingfärg.
Den finns redan i massor av former och olika smak.

Och vilken blev det nu då???

















Ahlgrens Bilar Mjölkchoklad splashade.
En helt ny sort. Inte de chokladlackerade bilarna som fanns förut .
De med mörkchoklad som var underbart gott.
Dessa ser mer ut som chokladpuffar och är t.o.m stråt vassare.
Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0