sök:HAPPY HALLOWEEN min egen skräckhistoria (16)



Dagen till ära Google Halloween.

Vill även passa på att önska alla en "RYSLIGT" Rolig kväll. :)
Jag har plockat fram min värmeljus-döskalle.
Och min pumpa med 2st söta häxor och 1 st spöke.

Bordet är fullt med spindelväv och spindlar. Ja, de som är irl
som spinner för fullt och finns utanför dörren har gjort ett bra
jobb de med. (tur man inte är rädd för spindlar.)

Igår när jag mitt i natten inte kunde sova, gick upp för att dricka
lite vatten. Då kändes det som att någon blåste mig i nacken. 
Men det fanns ju ingen där.... *blodet isade sig*
 Så om inte detta var nog...Sen såg jag att det var ränder på min
hallspegel. Det såg ut som skrapmärken efter 9 st beniga fingrar
och då blev det för  mycket för mig. Jag sprang in och la mig under täcket


Och jag vill lova att jag var glad
att min son var hos mig igår. Hade inte kunnat sova annars.
Men det västa är väl att man skrämmer upp sig själv.
Vi åkte hem rätt sent från Syrran och det kommer kommer alltid lite
dimmslöjor då. T gillar inte när det är mörk och jag vill inte skrämma
upp honom heller. Men jag blev allt rädd sist jag åkte hem....

De har ett vägbygge på vägen och man får rött ljus för att man
endast kan köra en vägbana i taget.
Vi kom körde och kom fram dit. Jag tyckte att vi hade tur att det blev
grönljus när vi kom. ( Då slapp vi ju sitta i mörkret och vänta)

Vägen svänger och man ser början på den andra sidan så att säga.
Där SÅG jag lyset på en bil som fick vänta på sin tur.
Men när vi kom fram till rödljuset FANNS DET INGEN BIL DÄR!!!! *Panik*

Bilen som jag såg hade ingen möjlighet att möta mig på den smala vägbanan.
Det hade den inte gjort. MEN det finns ingen annan väg heller att välja.

Och dimmorna dansade på i mörkret.
Fan, vad rädd jag blev. Det finns garanterat en logisk förklaring till
detta och jag nämde inget för T.
Men exakt då sa han till mig:.
-Mamma jag tycker att det är lite spökligt här och då kan jag inte låta
bli att tänka på monster.

Ja, just det som man vill höra just då. Jag blev ännu mer rädd.
Men jag ville som sagt inte skrämma upp honom ännu mer utan försökte få
honom och även mig att tänka på roliga saker istället.
Sagt och gjort vi räknade upp alla roliga SUPER MARIO spel.
Tur att det finns så många. För man glömde av att tänka på det läskiga.

Som sagt ha en "läskig" kväll.  Vi ska ut på "bus eller godis".
Ge oss allt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0