Träningsvärk i armar och ben.

Dagens datum är 10/10-08
Väder just nu: REGN :(
Humör: Fråga inte....

Ja, nu har man använt massor med muskler som jag vanligtvis inte gör.
Simma är ju rent hopplöst så här dagarna efter. Har ont överallt. Ok, jag vet
jag borde simma oftare. Men det är som sagt lätt att vara efterklok.

Man måste ju ha ett kort minne då man konstant utsätter sig för träning.
Att man får ont överallt och inte kan röra sig efteråt är ju bara en del av allt.

Just att det tar TVÅ! 2alltså dagar innan det verkligen sätter in. Varför?
Det gillar jag ju inte. Men allt har ju en baksida.

Så ikväll hade det varit gott att bara ligga still och inte röra en fena men icke
det är ju After Work. Så det blir inget med det, ligga still alltså.
Kanske blir en sväng om. Shaka lite på döfläsket. Det som nu gör ont.
Men när det är bra musik är det svårt att sitta still.

Hur kvällen fortlöper blir det att berätta om nästa gång.....

Ha en härlig helg alla glada och även sura <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0