Usch! VAD? är det som stinker!

Urk, det stack i näsa när jag kom till jobbet igår.
- Kan folk inte stänga dörren när det är på toaletten?? var första tanken.
Det stinker ju skit här.
Men det var ju inte så utan det var  en mycket tung odör av kloak.
Du kan ju tänk dig in i hur den odören förpestar hela min arb.yta. *blä
Jag felanmälde det genast på morgonen och sedan var det bara att vänta
och lida. Synd man inte är förkyld. Nästäppa, Ja, det hade varit perfekt.

Alla gäster vi hade känner doften men ingen säger något för ingen kan med
att fråga. Eftersom att jag satt ensam och de som kommer in och rynkar på näsan
tror att det är jag som lagt en brakare. En säger: - Oh, här luktar det gott. Här luktar det mumma. osv.
Funderade på att skriva en skylt där det står: " NEJ, det är inte jag som gjort det " *asg...



Tur i oturen hade jag köpt en luft-freschare-block att ha på toaletten för det är hemtrevligt.
Den åkte upp brevid mig direkt och jag kunde andas igen.

Idag är det fixat och jag är så glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0