Vad hade DU gjort om du bytt kön för 1 dag?

OBS!!!!Glimten i ögat och ha en jättebra dag alla. :) OBS!!

Dagens FRÅGA. (Hörde på radion idag.)
OM du hade varit KILLE/TJEJ för en dag vad hade du gjort?
Jag är tjej och är mycket nöjd med detta men om jag skulle
vara kille VAD skulle jag göra då?
Ja, vad skulle man göra om man blev kille.
Det vore ju enkelt att bara byta, Nej jag tror inte det för det är
så mycket mer än bara "klippa av den" eller "få en"???
Tjejer och deras hormonsvängningar då?

Jag har sett komedifilmer där de "plötsligt!" bytt kön pga
någon förbannelse eller ande. Det är ju jättekul att se. 

Men om man nu visste att  man skulle vakna imorgon som kille.
Vad hade man gjort? Tror ni verkligen att det skulle räcka med
1 dag? Nä, inte jag heller. Minst 1 vecka tror jag man skulle
behöva för att vänja sig.

Sen kommer Följdfrågorna genast.
1. Skulle man tänka som en kille eller som en tjej.
2. Är det verkligen skillnad på att vara kille?
3. Vad finns det för fördelar med att vara kille?
4. Skulle man kunna dra nytta av att  ha varit kille för 1 dag.
5. Kommer man vilja byta kön när man väl testat???
6. Ja, det skulle/måste man testa.*blink

Jag tror inte att killar vill byta tillbaka när det testa vara tjej.
*Multi-orgasmer
*Flirta sig till att byta olja, däck osv...
*Föda barn

Men jag tror inte att tjejer vill byta tillbaka heller....
* ?
* ?
* ?
Dessa fördelar vet jag när jag testat. *asg

OBS!!!!Glimten i ögat och ha en jättebra dag alla. :) OBS!!


Kommentarer
Postat av: Magda

Hahahaha! Du är ju för skön Ulrika!

Glimten i ögat. Om jag hade varit kille för en dag, skulle jag ha spelat en fotbollsmatch. Alltid undrat vad killar egentligen gör i omklädningsrummet.. Haha. Kram

2008-10-28 @ 10:17:44
URL: http://magdasv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0