Vaknade kl 4.00

6/10-08
Typiskt nog sådär lagom förtidigt att man inte hinner somna om innan kl ringer.
Jag skulle hinna tanka bilen innan jobbet idag tänkte jag men icke.
Snozade säkert 7 gånger innan jag masade mig upp. Ville inte upp alls idag.
Bensinen räckte till jobbet iallafall...

(kommentar 7/10-08 från U:)
   Bensinen räckte även till stationen och det var ju förväl det. *ler

6/10-08 Aldrig mer blomkål. Tyvärr åt jag det igår. Det gjorde att magen bubblade o var konstig. 
tydligen tål jag inte det. För det kan absolut inte vara Mini Tipp Toppen jag åt efter maten.
Nä, det är det inte. (Även om det skulle vara så så tänker jag inte acceptera det.)
Det är ju den bästa glass som finns.

(kommentar 7/10-08 fr U:)
 Nä, det var inte glassen för jag var tvungen att prova en glass till igår och idag mår 
 magen finfint. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0