Livet i en skör tråd...

Trist trist blä.
Ibland undrar jag  om livet är till för någon annans nöje. Om vi verkligen
inte bara är marionetter som i en dokusåpa där producenter andra håller
i trådarna. Vad som skall ske och inte ske.
Varför ska det vara så jobbigt annars? För om jag bestämmer något
blir det ändå aldrig som jag vill. Eller är det bara ödet som kaster runt mig
för att jag ska finna nya lösningar och svar.
Just nu känns allt Jobbigt! Pust!
Min dag  borde kännas mycket bättre.
Har jag verkligen inte förtjänat att må bra? Det trodde jag iallafall.

Lite av det som är bra för mig.
Tränade igår på Vii Fit. Det är jättekul och man tror inte att man ska få tränings-
värk av det inte men det har jag idag. Spelet frågar dig varför var du inte här igår?
Lite spooky men på samma gång kul att någon "bryr sig" o "peppar dig".
Min personliga tränare är lugn och harmonisk och du får göra allt i din takt.
Detta måste jag rekomendera. Köp det!!!
Du behöver inte svettas med andra och ja du kommer att svettas tro inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0