Bíkini provning

Ja, nu är det dax att bestämma sig,  vilken bikini-solbränna man
ska ha i år..

så här kanske....

(Jessica Alba)


Speglar min nu bleka  kropp som kommer bli snyggt gyllenbrun
Provar alla delar man har sedan förut.
Efter någon timme med provning, av o på, funkar, funkar inte.osv
Slutligen nöjd med den svarta.


(Bild från google: bikini)


MEN!!!!
Nu när jag bestämt vilken jag ska ha då upptäcker jag att
det blir vare sig bu eller bä för jag har fått  en ofrivillig bikupa eller
om det nu är getingbo på balkongen.



Nog för att jag redan har en trist
balkong, ingen utsikt och bilavgaser men nu blev det ju ännu värre....
Vem vågar ligga på balkongen när man inte ens vågar kommer ut genom
dörren.  Hur ska jag göra  nu då? Sälja honung till hösen *ler



4/5-09 TUR det var falskt alarm. Det var inget bo på balkongen bara glada
bin som surrade för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0