HUR LÄTT är det? Att känna sig snygg när man ser sig själv i ett omklädningsrum.

Jag bara frågar??????
Är det någon annat som Hatar omklädningsrum i klädaffärer?
De borde vara det rum som får en att VILJA köpa ?? inte tvärtom!



Massa Snygga kläder på armen och man leter efter omklädningrummet...
Jag hittar dit  och oftast otur:
1. man får slita i ett skynke som oftast är för litet , snett eller sitter så man
    inte når att draför helt .
2. Men det kan lika gärna vara  hårda dörrar alá cowboysalong  där de är för
    låga svängdörrar och resultatet blir att andra har för lätt insyn.
3. Eller små barn tycker e jättekul att kika in under eller öppnar helt ogenerat
    och skriker: -Mamma är du här?...
   Precis så där lagom till att man tagit av sig alla kläder och står där i underkläder
    och tycker att det drog väldigt när dörren slits upp. PINSAMT, om nu resten av
    familjen står utanför och ska agera smakråd till "den andra mamman".


Vad får man sen tänka på???
Sen står man där halvt avklädd och ser sina ev brister i speglar som förstorar dem  till
oigenkända delar på din kropp. För den såg ju inte ut så hemma i spelgeln
sist jag tittade.

Försöker kränga i sig de nya snygga kläderna som är görsnygga på galje.
Jag  ser inte ut som en galje kan jag lova....Such, bara att hänga tillbaka kläderna igen.
Funderar på att bli nudist istället *ironi*

Nu ska symaskinen fram och NYA projekt ska skapas. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0