Insekterna utanför...

Våren är här. Jag är hemma och tittar ut genom fönstret.
Solen skiner idag. Strålarna reflekterar i insekternas vingar
de som flyger utanför. Vita prickar som virvlar fram.
Det ser nästan ut som maskrosfrön....
ja, ni vet  när de blommat ut och blir till en boll.

42grader i solen på min (termometer som står rakt i solen)

Grannarna mittemot har tömt sin lgh. De som bodde längst upp.
Där skulle man bo. Jag saknar att ha utsikt.

Idag har jag rensat upp och mina "lägg på tippen" saker är borta nu!
Nu är det bara garderoben kvar.

Jobbar igen imorgon.

Varför reagera på så små löjliga saker??? Måste skärpa mig.
Livets mening 42. Bara 6år kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0