Vad skulle jag göra utan mina vänner???

Nu får d ta dig ur det deppiga och hänga med..... till Marstrand!!!
 Ja, det tog emot lite att sätta sig upp och åka iväg. Känslorna drar ner....
MEN jag måste tacka min vänninna för det var helt suveränt.

Sol sol o inte ett moln på himlen.
Satt ute och åt lunch, gravad lax med dillstuvad potatis och kladdig chokladkaka
m grädde o jordgubbar. Underbart gott.
Det var tydligen någorn som fyllde år och nästan alla på hela ön skulle på detta kalas.
Ja, inte vi då ,men det hade varit kul, tror jag.
3st män satt och njöt på verandan till uteservering och vi kunde inte undvika att höra deras
konversation. ps.Det kan inte räknas som smyglyssnande på dem.ds. Vi kunde inte annat
än att bara le....  Hur roliga som helst. Jätte löjligt men just då var det kul iallafall.



Sen satt vi vid havet och skrämde solen med våra vita håriga ben *ASG
Ja, det var inte så många andra förbipasserande människor heller som sprang
skrikandes iväg efter att utsatts av denna "bleka-ben-chock." :)

Vi var inne i alla butiker och skulle fyndat om vi köpt något.
Vykort köpte vi.


Fick tillbaka energi av detta.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0