Aj aj aj...Ont i foten

Aj aj aj.
Det går inte att stödja hälen. Det gör fasansfullt ont.
Går på tå o haltar runt  här på jobbet. Men nu är det lunch.

Igår gick jag inte längre än till köket, badrum o sovrum.
(Läste bok. för att fördriva tiden) Foten låg i högläge och vilade.

Jobbig nog har jag inte överansträngt den och inte slagit mig det
finns inget som vittnar om vad det kan var. inga hål eller tagg eller så.
Kanske att det är ett hårstrå som smugit sig in i hälen?!
(Litet o harmlöst kan tänkas men så är ju inte fallet om det nu är det som
drabbat min fot. Det är som att skära sig på papper. Papper
är ju ofarligt det med tills man skär sig.) Ont gör det!

Men det går väl över. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0