Det börjar om igen

xet:
Det var frid o fröjd ända fram till sommar o semester.
Nu är det Bara tjat o tjafs. Om o om igen. Orkar inte mer. Min energi tar slut.
Som kvicksand sjunker  jag ju mer jag stretar emot.  Borde kanske acceptera läget?!
Nej, aldrig att jag gör det!
Måste bort från denna "energitjuv" , så mycket vet jag.
Mitt hem är i kaos liksom mitt liv just nu.
Jag vet att det kommer bli svårt för jag har redan försökt så många gånger.
Men slutet det kommer närmare och närmare även om det gör Ont, ont i kroppen.
när energi rinner ut ur såren.

Kärleken som ger mig:
* kraft att orka stå emot.
* mod att stå fast vid mitt beslut.
* tänka orealistiskt och få lite ro att fantisera o   verklighetsfly.

Men Jag Mår så bra där inne i ditt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0