Min dagliga promenad

Vädret har idag varit blandat med regn o solsken. Vad ska man ta på sig? 
Jag tror att jag chansar att gå utan regnkläder. När jag kom ut blev jag glad att jag
valde tjock tröja för det var
kyligare i luften idag.

Det är så härligt att komma ut o få luft. Såg en massa kantareller. Dock alldeles för små.
Ev kan det bli plockade en annan dag om ingen hinner före.

Idag krockade en stor fluga med  min näsa när jag tog en lunchpromenad.
Vad förvånad jag blev. Här går man i sina tankar och så blir man avbruten av
ett stort surr o duns mitt på näsan.*ler



Det blev inget regn men det droppade från träden efter förra skuren.
Håret blir så lockigt. :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0