Tänk att ett MMS kan betyda så mycket.

Mms som kom helt oväntat....

Idag hade min son Luciatåg i skolan, lucia är på söndag i år. Men 5e klassarna är inte med i luciatåget 
Eftersom T går i 5an, var jag inte med och tittade som brukligt annars varje år.
Mycket bilder med både mobil och kamera brukar det bli. 
Lite vemodigt att inte vara med iår för det är en mysig tradition som varit sedan T gick på dagis.

Var på jobbet  och jobbade då helt plötsligt plingar det till i mobilen, ett mms....
Tänk vad jag blev glad när jag såg att han hade tagit en bild från tåget och messade mig den.
Detta hade jag jag inte bett honom göra utan han bara skickade det ändå.

Iår är han med i ett Julspel istället den 18e. Då ska jag dit o kolla o fota :)

Det ska bli kul att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0