Nu är det klippt...

Vi  klippte oss.
T blev som vanligt besviken på att det blev för kort. Han är rädd att han ska
bli mobbad i skolan. Jag hoppas verkligen inte att han blir detta.
Dessutom trodde han att frisören förökte ragga på honom

Mamma han frågade ju om mina personliga saker.
- VADÅ?
- Ja, vilket ämne i skolan som var min favo.
  Vad jag gillar att göra på dagarna
.
- Ja, men detta är ju  en vanlig konversation som frisörer  brukar ha.
  Tänk om du var frisör och inte fick prata med dina gäster...
  Vad ska en frisör prata med dig om då? 
- Bara om hur håret ska vara. PUNKT inget mer!!
- OK men då får du säga detta till honom nästa gång.
- MEN då hoppas jag att det är en tjej som klipper mig. De vet alltid hur man klipper killar.
-Jaha, säger du det?! *ler

Nyklippt! Det bästa är att  man slipper alla dessa klyvna toppar .
Min blonda solblekta hår från sommaren är nu nästan ett minneblott.
Längtar till att få solbleka det igen. Sommar, sommar , sommar
vad vore livet utan sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0