Liseberg is the place 2 bee....



T längst fram.... något osuddig.                    H o J har lika kul......



Det var en toppen kväll trots punkan på bilen, Vi tog vagnen och köpte åkband...
Åkte allt. T och jag har aldrig haft så kul. Här sitter gänget..... Glämde tid o rum
åkte hem när det stängde. Det var fortfarade varmt i luften. Helt underbart väder.
Tänk att det är så kul att åka o känna G-krafter och hissna. weee *ler

Saknar "guldklimpen" men nästa gång hänger du med hoppas jag.



Wow coola gänget....



Här sitter vi ivriga åkare....K, J, ?, T o Jag.

Ja, det var innan man visste HUR läskig den skulle vara.
Denna var SÅÅÅÅ läskig.
Jag sa att vi skulle sitta åt andra hållet men icke.
Gissa om vi satt på den plats där man ser hela stupets härligheten. WEEEE.
skrek som en stucken gris! WAAAAAAAAAAAAAAAA.
Aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0