Gå ut istället för att knappa på datorn

Nä, nu har jag bestämt mig att ta en promenad ute när vädret är på topp.
Jag har ont i mina axlar och att sitta här gör inte det bättre.
Längtar till Massage nästa vecka.

T har varit på Liseberg 2 gånger redan denna v. Och på lördag är det premiär för mig.
T hänger med och guidar mig genom ALLT specielt Kanonen.
Hmmm det var tydlien den som var bäst just nu.
Minns ni känslan?   
Kanonen för fösta gången.... Vilken känsla 10år och våndats att det ser läskigt ut....
vågat att ta språnget att åka för första gången och man upptäcker
att den är det roligaste´, nervkittlande och bästa man gjort. Önskade att man vågat mycket tidigare.
Det är säkert så det känns när jag är klar med allt..... Eller så spyr jag. *ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0