svaret hmm

Ja, men varför är det så? Det är ju så frustrerande att veta...  
men ändå gör man inget åt det.
Snacka om hopplöst / Eller slöseri med liv. Imorgon är en annan dag säger de.
Kan så vara men jag hoppas att jag stannar en dag och inte bara säger att jag
ska stanna. Jag vet, jag ska, men sen då? Vad händer då? Fler frågor o inga svar.
Personlig utveckling kanske.

Just nu är jag i en så fas där jag bara tänker o funderar på framtiden.
Vad ska jag göra? Kommer det bli bättre om jag flyttar igen?
Kommer T bli en gladare son då? Blir jag bättre då? frågor i mängder.
Jag vet nog svaren igentligen. Men vill inte ta itu med det.
Jobbigt att behöva rycka upp rötterna igen.  

Sorry att jag bara tänker o inte agerar. Men det kommer lyckas en dag.
Det vet jag. Men jag vet inte när. Lyckliga mig.*ironisk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0