Ett nytt utseende på 2 sätt


Jag är duktig!
Nu har jag kommit på HUR man ska lägga detta snygga golv i köket.
(Inga bilder tyvärr)
Det är millimeter prestation... Men det tar inte så kort tid som på tv
men det visste jag ju redan innan men nu är det äntligen klart.

Som att lägga ett 1000 bitars pussel man trixar och hatar ena biten/plankan
men andra funkar perfekt.
Kan tänkas att man känner sig lite som en 3 åring som tvingar in fel bit där den
inte ska vara men man vill att den ska vara där. Så blir ohjälpligt irriterad men
tar funuftet tillbaka och börjar om igen. För att man vet att man kommer att reta
sig på den lilla springan som syns jättelite men förstör för hela fortsättningen av
lägga golvet. För det ska vara osynliga kanter.

Detta har varit som terapi. Ta det lungt och det ordnar sig. Inte stressa för då blir det
fel. Dessutom har jag bevisat att jag kan stessa  ner. Gött mos!
Ska tänka på det forstättningsvis.

Vi var och klippte oss
Tanken var lugg.....
Men nä, jag trivs inte med hår i ögonen. Så det blev halvlångt ändå.
Nu har jag naturlig hårfärg mellanblond. :) Inte ett enda grått hårstrå :)

T blev jättecool i sin nya friss. Han blev nöjd att bli klippt av en tjej också.
Men hon råkade blåsa ner det avklippta håret i nacken under tröjan på honom
så ,som alla vet sticks jättemycket. Därför blev det tvunget att plocka hårstrån ett
och ett för jag hade inte med någon klädrulle att tillgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0