Jag ser f-n inte slutet

Hur ska jag komma bort från detta?
Går det att bli av med person med dessa egenskaper?
Stress, press, taskig, nedtryckande, Skrik o gap,
förföljande o ännu fler dåliga egenskaper?

Klättrar upp en bit men kanar ner igen i ett svart j-la hål igen.
Orken tryter och jag vet inte vad jag ska göra längre.
Behöver styrka!

Som en svart labyrint som man måste igenom utan att fastna i en
återvändsgränd. Jag vill UT!
Blir så ensam här. Nä, det är orättvist mot de som finns i min närhet.
och som stöttar men det går för låångsamt. Vill ut NU!
Men jag inte men det känns så tungt att bära själv.
Jag måste själv men att hitta styrkan i mig är inte enkelt idag.
Imorgon kanske. F-n, F-n blir frustrerad.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Älskar dig och vill ge lite av min styrka till dig!

Snart ser du ljuset, det vet jag!



Du är bästa mamman, söt, charmig, duktig på ditt jobb, karismatisk, gullig, snäll, omtänksam, smart, snygg, min bästa syrra helt enkelt! Lyssna inte på mer elaka kommentarer. Stäng öronen!



Jag finns här för dig för alltid! Glöm inte det!



Tusen kramar Viktoria

2009-03-05 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0