Har varit ledig igen.

Gud så härligt att vara ledig 3 dagar i veckan.
Hade nog inte orkat vara det varje fredag men ändå
någon gång iblan är det riktigt bra.

Det blev fint väder. Äntligen. Men så tänkte jag bara "fint-väder-tankar"
innan fredag så jag tror att jag hade en liten del i detta fina väder. *LOL
På tal om LOL så är det det nya coola ordet som min son börjat använda
från o till. Och han LOL:ar hela tiden.

Jag har köpt nya jobbskor låga, svarta och himmelska att gå i.
Även om det var på rea. De kostade en slant men det är det värt.
Vill ju inte få ont i fötterna.

Så hittade jag 3st cd skivor med klassisk musik som är bra emot
stress o oro stod det. När jag lyssnade på den första så somnade (ZZZZZ)
jag. *asg. Så den funkar. Så nu kan jag inte lyssna på dem i bilen...
..Trafikfarligt om man sover o kör. *ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0