Ska vi byta....Ingen jul utan Aladin... 70år

Jag hoppas att de kommer men en JÄTTESTOR ASK med alla istället.

En sak hade varit kul. De man inte gillar kan man väl byteshandla med sina
grannar istället. Om nu alla köper en ask. Men de som gillar samma blir ju besvikna
förståss. Nä, ingen bra idé. Men kul hade det varit. *asg

Men vilken pralin kommer de byta ut? Lika spännande som att öppna pakteten.
Blir det någon ask i år??? Kanske 2 st?

Mitt Förslag:
Fransk nogat försvann o Noisetten likaså  MEN  jag hoppas att de kommer tillbaka.
Ut med de som jag inte gillar. Kokos kolan, höstnogat, pärlnogat

Men rädda: Körsbär i likör.

http://www.raddajulen.nu/

Ingen God jul utan den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0