Idag var det rutin ultraljud

Jag fick gå upp i ottan. Skulle åka till världens ende... o kika på bebis. *ler
Drömde att jag avbokat tiden för att jag var sen till ultraljudet. Men det var
ju bara en dröm. Ej sann dock. :)

Det var en vakert frosthinna på taket och alla rutor så det var bara att skrapa.
Solen sken och det var en perfekt morgon. Jag hade dock nästan tom tank...
hoppas jag inte får soppatorsk.
Var lite orolig att jag skulle bli sittande i bilkö jättelänge, rusningstrafik....
Men det var ingen kö så jag hann utan problem.

Bebis har blivit större men fortfarande ser man hela på skärmen. Hon som kollade
tittade noggrant på bebisen runt om. Såg hjärtat slå och  hjärnan, matsäcken, urinblåsan, fötter o ben.Såg dock ej om det var en kille eller tjej.

Magen min börjar få en liten kula. v18+3 det ska bli en september bebis.
Hängslen o 3st gem i byxorna för haken på jobbbyxorna. *ler

Tar en promenad varje dag. Nu när man äntligen slutat spy. Härligt att kunna äta mat igen.
Hopplöst att inte ens kunna dricka vatten utan att få upp det.
Har ju saknat tugga tuggumi också. Men nu kan jag det igen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0