Det har varit mycket på jobbet

Jag har även försökt att få ordning på allt innan mammaledigheten. Det var 2 dar kvar men men...
Men idag kan jag inte gå till jobbet då jag knapt kan gå till toaletten.
Igår fick jag foglossning från helvetet.  Det gör så ont när man går, står, sitter, ligger o benen lyder inte.
Varje steg jag tar gör att tårarna hopar sig i ögonvrån.
Dessutom är Fötterna svullna av vatten. Nu vill jag att bebis ska komma ut!!!!! Men 19sep är lååångt kvar.

Bara att komma ur sängen är ett gissel. Vänster ben vill inte lyfta själv. Måste hjälpa till med mina armar.
Vrida o vända sig tar minst 5 moment. 2 cm per gång. Bebis måste hinna med och flytta sig i rätt läge som
gör mindre ont. Sen att sätta sig upp är förenat med mera ont. Sen när man ska gå så skär det som knivar
i jumskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0