Ont det gör...

Förvärkar!

F_n vad det gör ont. Går ej att stå, gå, ligga eller något för att underlätta heller.
Det är bara att massera och andas lungt. Och det är ju enkelt. NOT!
Man blir ju lite orolig med. Det är ju en hel månad kvar till dagen D.
Men det gick ju över som tur var. Ingen bebis ännu.

Fötterna har svullnat upp varje dag nu så jag var tvungen att köpa ett par nya skor.
Hur ska jag annars kunna jobba 2 veckor till?! Det enda par jag kunnat använda var badtofflor.
Inte så snyggt att jobba i.
Skorna var på rea. Jippie. ´Dessutom fick man en väska på köpet. Inte illa alls.

Det börjar bli trångt inne i magen nu. Bebis sparkar och står i. Känner mig som en flodhäst.
Längtar efter att få träffa den lille/lilla krabaten. Men ser inte fram emot förlossningen.

Var och tittade på barnsaker men hittade inget som jag vill ha.
Mätte sängar och barnstolar. Har inte så mycket plats så lite compakt living stuk hade varit bra.
Vad behöver man egentligen? Baby-on-bord-skylt är något jag ALDRIG kommer köpa.
Snuttefilt, Ja det finns en hel uppsjö men  vilken ska man köpa. Barbapappa filt det skulle vara fint.
Väntar nog ett tag till med dessa inköp.

5 dar kvar på semestern. Nu ska jag vila och njuta av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0