En sväng till IKEA...

INREDNING.

Gjorde mig både glad o besviken.
Just idag hade jag bestämt att köpa den där klädhängaren.
Den som skulle bli perfekt i min hall. Ínget förhastat beslut,
utan ett genomtänkt (dvs ett fram o tillbaka övervägande ska jag eller ej...) typ 7 mån.
Och idag fick jag tid över och även lust att göra det...
styrde min bil till IKEA....Och nu när man bestämt den ska det bli.
Då fanns den inte på lager. Den var slut.*Djup Suck*

Men så tänkte jag Kan det vara Ett omen att det inte skulle bli bra då?
NÄ!!! Så är det ju inte. *ler
Fyller ju år snart så då kanske man får det i present...Hoppas hoppas.

MEN det som gjorde mig glad var att jag äntligen hittade mina stolsdynor som
jag så länge letat efter. Inte så värst aktivt kanske men ändå kikat runt lite.
Och nu har jag svarta med grå ring på. URSNYGGA och det blev pricken över i.
Ni ska se hur fint det blev i köket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0