Sov så himla gott i natt men inte i förrgår...

Vaknade inte en enda gång. Det har varit en hel del tankar som snurrat
vaknat kl 02. kl 04. 05.  Men inte inatt.
Slocknade i soffan mitt i en mening....*ler nästa iallafall. Sen kom jag i säng kl 23.30.
Sen sov jag till klockan ringde.

Drömde så konstigt LÄSKIGT i förrgår. Att jag blev vittne till ett rån då jag skulle hämta T på p-platsen.
C o T hade köpa godis i kiosken. Och de var på väg hem därifrån till mig som väntade.
Det kom en rånare efter dem. C var kaxig och tyckte att rånaren var töntig och att hans pistol såg löjlig ut.
Rånaren bara sköt ihjäl
C. Och därefter sig själv i huvudet och kulan åkte rätt igenom honom och in i T. Rött blod bara sprutade ut.
och han segade ner till marken.
Jag bara skrek rakt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0