Folk börjar trappa av....

En efter en....
Nu märks det att det är semester för folk börjar försvinna lagom till lunch.
Sen blir det bara lugn o ro på jobbet. Man hör fläktarena som surrar enformigt.
De brukar man ju aldrig annars höra...
Inte en själ så långt ögat når.

Jag sitter och funderar var är alla?
 Är de på stranden,
kanske shoppar loss någon annanstanns,
Husvagn, tält, släkten och utomlands.

Semester
Semester vad är det? Att hinna med så mycket som möjligt eller inget alls?

Min Egen  semester
Jag har inga planer. Tänker ta dagen som den kommer.
Min son ska till Polen 10dar. Ensamt det kommer bli.

Man väntar o väntar på att bebis ska komma ut.

Ha en underbar sommar iallafall det ska jag ha. och Önskar er det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0