13e

Nattliga Toalettbesök...
Idag sov jag länge till kl 7.00 innan det var dags att gå på toa.
Vanligtvis är det kl 03-00, 04.00 eller 05.00. Hmm...Kan man verkligen berätta om det.
Jo, det är  ju naturligt så varför inte.

Hur man kommer ur sängen...
Att vända sig från sidoläge till att kunna komma ur sängen är ju en hel vetenskap.
Det gör ont i fogarna vid varje monent. Stönar, ojar mig och pustar liksom boken:  
"3 små grisar" när vargen ska blåsa ner deras hus för att äta upp dem.
Jag har ett sidennattlinne som jag fortfarande kommer i, (då magen bara är mest ivägen) 
då kan man dra sig runt. Liksom"glida runt" till utgångsläget för att slutligen luta sig såpass
att man får över benen på sängkanten. Men det gör fortfarande ont.

Då fogarna inte är intakt som nu....Att nysa är djävulens verk.... Aj, aj, aj.
O precis då man kommit i rätt läge ja, då måste man nysa ohh det gör så ont.

Nåja man får glädjas åt att det blev sovmorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0