Idag var det hinderbana i köket....



V bowlar...i köket. 2011-08-29.

Säkerthet....
Man ser på reklam att barn har ett eget sätt att se på saker o ting.
Dags att säkra köket, vardagsrum osv högre upp nu...
Jag la mig på golvet och försökte se det ur hans synvinkel.
Han når till andra hyllan i skåpet nu. Stekpanna är dags att sänka ännu
ett steg.

VAD kan jag nu.....
V lekte bowling och när han tröttnat på det ja då var det hinderbana,
dvs jag, över till andra sidan av rummet. Han klättrade sonika över mig.

Han öppnade väskan som alltid är med på utflykt och packad med bl a
majskrokar. Han hittade hålet i påsen och sen var de slut. Slurp sa det.

Han nådde inte att komma upp i soffan... vad gör man. Jo, man tar ner 
kudden som ligger i soffan och lägger på golvet o vips kommer man högre upp....
Han är inte ens 1år ännu. 11mån bara o så smart. Stolt man blir. :)

Idag har han kommit på att man kan vinka när man säger "hej".
Han vinkade till alla mer eller mindre. Mest åt barnvagnar faktiskt.

Ha en bra dag imorgon alla.
Då ska vi till öppna förskolan o leka med v polare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0