Nu är det dax igen...

Hej
Idag känner jag att verkligheten är ifatt mig. Har skjutit upp att tänka på att
pappa ska ner i jorden. Men det är också en bra dag att äntligen få ro.
MEN det är det en jobbig dag. Jag har fått reda på att pappa ska urnsättas på tis.
Min sorg över att han inte finns kvar i livet är så stor. Jag vill att det ska vara klart
men sorgen kommer när man minst anar det.
Jag tittade på lite bilder av pappa och det är fortfarande ofattbart att förstå.
Varför varför varför. Önskar det var en ond dröm bara.

Tur  man har nära o kära som håller en uppe. Jag vill tacka er igen.
Risken är att man glömmer att säga det men jag tänker tacksamt på
er även om jag kanske glömmer/missar att säga det.

KRAM till er ni e bäst.

God natt /U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0